artikelen van Mango

( artikelen)

Sorteren op:  
Actieve filter:  
  1. 1
 

De veelzijdige mode-collectie van Mango

De Spaanse winkelketen Mango heeft winkels over de hele wereld. Mango verkoopt van oudsher jassen, tops, schoenen, broeken, jumpsuits, blazers en accessoires voor de modebewuste vrouw. Het merk richt zich op een doelgroep tussen de 18 en 35 jaar. In 1984 opende het zijn eerste winkel in Barcelona. Via Portugal breidde het zich gestaag uit tot een netwerk in Europa en de rest van de wereld. In de loop der jaren is er meer diversiteit in het aanbod gekomen. Sinds 2008 is er sprake van een mannenlijn en een paar jaar later was er Mango Kids. In 2015 is daar zelfs een collectie babykleertjes bij gekomen. Ten slotte is er inmiddels ook een collectie grote maten in het assortiment opgenomen.

De trendy collectie van Violetta bij Mango

Van blouse tot blazers koop je bij Mango. Mango Basics, Mango Casual en Mango Suit bieden voor elke passende gelegenheid de modeartikelen voor de zelfbewuste vrouw. Het mooie van zo'n ruim aanbod is dat wanneer de klant een setje heeft gevonden, zij bij dezelfde winkel terecht kan voor bijpassende schoenen. Een speciaal plaatsje in het assortiment neemt Violetta bij Mango in. Het gaat hier om een collectie vrouwenkleding met een maatje meer. Het zou immers niet rechtvaardig zijn als deze doelgroep geen kleding kan kopen die bij de huidige mode aansluit. De jurken, jumpsuits, tops en jassen in deze collectie zijn even smaakvol en eigentijds als die uit de reguliere collectie. Het gaat van Denim jurken tot overhemdjurken. Een blouse met ruches mouwen of een jurk met streepjes textuur, het aanbod is haast overcompleet te noemen. De grootste maat is maat 54.

Mode voor mannen en kinderen

De meeste mensen kennen Mango als het merk van de hippe zomerjurken in de frisse tinten. Zoals in de inleiding al aangestipt is er echter ook een collectie van mannenkleding. Minder groot wellicht, maar zeker de moeite waard. Er zijn pakken voor elke denkbare gelegenheid. Niet alleen kostuums voor op kantoor, maar tailoring, casual gedragen pakken en broeken die comfort aan elegantie koppelen. Daarnaast is de casual kleding gesteld in sprekende kleuren rood, blauw en geel. Een lust voor het oog. Wat overigens niet onvermeld mag blijven is dat dergelijke artikelen een grote omloopsnelheid hebben. Webshops hebben dikwijls moeite om dit bij te houden. Heeft u uw keuze gemaakt, kan het in een enkel geval gebeuren dat de gevraagde kleur of pasvorm al niet meer beschikbaar is.